fredag 19 september 2008

Weekend!!!

Igår tog jag mig till centrumet där jag bor, mitt uppdrag var att hitta byxor. Men jag gick bet. Sprang runt i 2 timmar, gjorde av med en massa pengar, men inte hittade jag de byxorna jag ville ha, åtminstone int ei min storlek.
Utan jag får ge mig ut idag igen. Till den stora staden, efter jobbet. Ska ändå se till att jag får en tid till nån frisör. Håret är lite väl risigt nu. Jag har inte klippt mig sen i juli nångång... Oops!

Sen ska jag hitta present till min syster som fyller år, det glömde jag alldeles bort att leta efter igår när jag sprang runt på jakt efter mina byxor. Ska även försöka hitta något till Kim, som fyllde år i augusti och som jag helt har glömt av. Så det ska jag oxå försöka fixa. Ska ju träffa henne i helgen. För nu jäklar är det helg. Ska bara klara av mina resterande 3 nybesök som jag har inbokade idag. 1 down, 3 to go.

Ska mysa med Dennis ikväll, och diskutera lite med Ada om hon vill ha en katt som sällskap eller inte. De har fått kattungar i stallet och de är ju så söta att man vill äta upp dem, eller ja åtminstone ta med en hem... Men det är som sagt helt upp till Ada. Hoppas hoppas hoppas...

Inga kommentarer: