måndag 29 september 2008

Vuxenpoäng

Idag samlade jag på mig en del vuxenpoäng.
Jag kom hem från jobbet och tro det eller ej: jag BAKADE. Frallor som skulle jäsa, penslas och strs frön på. Och de blev riktigt goda.
Sen skar jag potatis, morötter och vitlök och la i ugnen för att förbereda morgondagens matlådor.
Sen kom försäkringskvinnan och skulle prata om fördelen med att teckna en "bredare" olycksfalls och sjukdomsförsäkring. Men under samtalet framkom att min nuvarande försäkring var väldans bra när jag ramlade i Frankrike och spenderade en massa pengar på sjuktransport, röntgen och mediciner.Så nu vet jag inte om jag skulle byta upp eller ner mig om jag byter. Så jag avvaktar lite. Men jag kände mig ändå vuxen!!!

Och imorgon blir det stallet, igen. Hoppas hoppas hoppas.

Inga kommentarer: