söndag 21 september 2008

Fram för längre ledigheter


Åh vilken härlig helg!!!
Tjejmiddag, ikea, ridning och födelsedagsfika. Massa god mat, viner och en och en annan öl. Kvällens middag hos Maria var smarrigast på länge. Tacograäng med nachos och grönsaker. Och en gudomlig cheesecake till efterrätt.

Väl hemma igen så har jag bytt ut 5 lampskärmar, kollat igenom Ikeas hemsida efter inspiration till hemmet. Lämnat över presenter till Dennis, ett vinställ, sopsorteringslåda och två diskborstar. Kanske inte det roligaste att få, men hey han fyller ju inte år ännu.


Imorgon kväll blir det stallet innan jag däckar hemma i sängen och längtar efter helgen. =)
Ska nog sova nu, det är ju en tidig morgon. Dennis står i köket och stryker och jag längtar efter min egen säng. Ska bara skriva klart min todo-list och sen få sova.
Men oj, vad mycket det kan tömmas ur hjärnan när man väl har börjat.

Lägger in en bild på Frosti, hästen som tar en hel del av min tid.
Ea får vara med på ett hörn, dvs det är inte jag som sitter i sadeln.

Inga kommentarer: