torsdag 11 september 2008

Snart fredag, härligt!

Igår blev det middag på Sabai-sabai. Åt en god risrätt med rödcurry, lime och chili och tigerräkor. Mmmmm! Dennis lyxade med whisky-marinerad anka. Spicy och gott.
Drack en stor singha, som jag verkligen förtjänade, efter att ha lett två vattengympapass och sen cyklat som en tok genom solna-sundbyberg.
Tyvärr kom huvet ikapp och jag avslutade kvällen med huvudvärk. Men jag fick sova mina 8 timmar. Men imorse var jag lika trött som vanligt.

Imorgon är det äntligen fredag. Ska ut till stallet och rida hästen för första gången på 2 år. Det kommer säkerligen bli en resa. Måste ju prova på hur han känns innan jag ska lejja bort honom.

Idag på jobbet har det mest varit återbud och möten. Så nu sitter jag och väntar på sista patienten. Sen blir det omedelbums in mot stan och ev hinna köpa ett par byxor innan jag ska vara på Kamarina. Får se hur det blir med det. Tiden har en tendens att springa ifrån mig.

Och Camilla, självklart ska vi träffas och käka middag snart. Vad sägs om middag hos mig inom en snart framtid???

Inga kommentarer: