tisdag 16 september 2008

Så mycket saker, så lite tid.

Jag är i stort behov av byxor, mysiga stora mjuka byxor, som jag kan jobba i. Jag har bara trekvartbyxor i den modellen, och det börjar dra lite väl kallt om mina vader. För jag går i övrigt runt i en fleece träja på jobbet, ja för vi har det kallt. Så igår hade jag tänkt sticka till HM och kolla efter liknande byxor, i modell längre ben. Men när jag väl kom till slussen så stod min buss inne, så det kändes så skönt att ta den. Så jag liksom glömde byxorna.
Väl hemma åt jag två ägg och stack iväg på ett dubbelpass på Sats. 30 min spinning och 30 min core. Kändes väldigt ambitiöst. Men jag har ju fortfarande brist på byxor...

Och ikväll blir det ingen shopping, jag ska ju direkt till stallet efter dagens sena möte (där jag för övrigt ska bli presenterad inför mina 60 kollegor). Hoppas att den här tjejen som kommer ut ikväll är nåt att hänga i granen.

Jag får ta och sikta in mig på byxor på onsdag... Dvs det blir åtminstone en dag till jag kommer att gå och frysa. =(

1 kommentar:

Camabo sa...

Jag köpte ett par skiitmysiga mysbyxor på Twilfit. De är visserligen tunna och det kan vara så att de är tänkta att ha som pyjamasbyxor... men vad fan... det är det ju ingen som ser. Och de är sååå mysiga! Aaaaa! Mysbyxor!!! *dräggel*