onsdag 17 september 2008

Svårt med uppsatta mål

Jag satte ett mål förra veckan, och det var att jag inte skulle behöva stressa iväg på någonting efter jobbet på onsdag, dvs idag. Men återigen kunde jag inte hålla det. Utan jag ska direkt efter mina 120 min rygggympa i bassängen springa iväg ut till hästen, ikväll igen. Samma procedur som igår. Träffa John, hämta in häst, rykta, sadla och tränsa. Och efter det ta på det stora leendet och försöka framställa Frosti som den drömhäst han faktiskt kan vara. Igår var tjejen riktigt duktig på att rida, satt följsamt och balanserat och gjorde ett sympatiskt intryck. Men tyckte nog att Frosti var lite het och kanske inte riktigt vad hon var ute efter. Så svaret får vi på söndag. Håller tummarna.

Ikväll blir det dags för intervju 4. Tänk vilken djungel det kan vara.
Sen är jag väl hemma till kl 8 och kan få i mig lite mat. Imorgon ska jag minsann hinna ut och köpa de där byxorna. Kanske ev hitta en present eller två till syrran som fyller år. Vad man nu ska köpa till någon som troligen redan har allt. Förslag någon?

Inga kommentarer: