tisdag 30 september 2008

Inspiration

Jepp, Camilla inspirerade mig till att frångå mitt rosa mood här på bloggen. Så nu är det (kanske) lite mer stilrent. Är säkert inte klar ännu med mina förändringar, men det kommer...
Ikväll ska jag till stallet, woho. Hoppas den här ryttaren har det som krävs. Börjar kännas som en never ending story det här med medryttare. Och sen blev jag så tok-avis på John igår. Han berättade att han minsann ska på kurs. i FELDENKRAIS!!! Hallå hur kom det sig att jag inte visste om den? Jag vill oxå gå!!! Har nästan lust att lägga mig på golvet och skrika och banka med händerna. Men iställt så får jag bita ihop och kanske gå den om den ges vid ett senare tillfälle. Samt tvinga John att berätta allt han lär sig, samt ge mig kopior av materialet... hehehe jag ska fusk-gå kursen. =)

Idag är annars en bra dag. Hade sällskap med Dennis ända till Västra skogen. Vilken lyx att få sammåka! Sen vill jag ha förslag på en grabbig köttig-maträtt med massa grönsaker som jag kan laga på fredag. Då Fredrik kommer hem till oss för att spela PS2 spel halva natten. Ja inte med mig, men med Dennis. Jag får laga maten och servera ölen! =)

Nu är det snart lunch! =)

1 kommentar:

Camabo sa...

Ja. Jag kommer på torsdag. Jag slutar 16.30 och åker direkt till... vart det nu var vi skulle.

Och ja! Vi måste definitivt gå och shoppa snart! För jag tror inte att mina kollegor/barn/föräldrar skulle uppskatta mig om hålen i mina byxor blir större än vad de är =/