söndag 7 september 2008

Bröllopet


Kom på att jag ska ge en mini-recension av bröllopet i lördags (30/8). Jag var toastmaster, det gick bra, det var en del jobb och mycket att hålla reda på. Vi höll sams.
Det var mycket god mat och en rolig fest med blandade människor. Men tyvärr tog tröttheten över och jag fick lämna in redan 0.30, trots försök till pigghet i form av skumpa i glada vänners lag.
Brudparet var nöjda och likaså jag.
Hoppas att fler av mina vänner snart gifter sig så att jag får gå som gäst snart igen!
Hotellet var underbart och frukostbuffén gjorde att man stod sig en bra bit in på kvällen. Jag och Dennis hade turen att hamna i en suite pga överbokning, så vi levde "lyxliv". Väldigt nice.

1 kommentar:

Camabo sa...

Ja vi kommer i alla fall inte att uppfylla din önskan om att få vara gäst på nåt bröllop inom en snar framtid. Vi siktar på att ha en minst 15 år lång förlovning innan vi tar några beslut ;-)