tisdag 9 september 2008

Mitt 100:e inlägg

En trevlig lunch kan göra så mycket. Men samtidigt vet jag att det kan ändras tills imorgon. Men det kändes bra idag på lunchen, med mina nya kollegor. Inte riktigt känslan av att jag stod utanför och lyssnade, utan jag fanns med i samtalet. Jag tog plats.
Men det är ju inte helt lätt att byta arbetsplats, nya kollegor som man inte känner sedan tidigare och samtal som redan har startat och kanske pågått under en längre tid. Men det är tur att det finns nya samtal.
Som av en händelse ska min kollega och jag på samma teaterföreställning, på samma dag! Kul! =)

Snart ska jag hem till Ea på middag med lite folk från min gammla klass. Kan ju ses som en liten reunoin. Trevligt att träffa dem igen. Men först har jag en ev dubbelbokning att se fram emot. 2 patienter som står uppskrivna på kl 15. Spännande, jag har ännu inte lärt mig kloning.

Inga kommentarer: