fredag 12 september 2008

Greek dinner

På Kamarina igår var maten lika god som vanligt. Jag åt kött (lamm, gris och kossa) med potatis och tzatsiki. Mmmmmm...
Det var en trevlig kväll med Dennis kompisars flickvänner. Kul att träffas utan grabbarna. Samtalsämnet var inte våra respektive, utan allt annat mellan himmel och jord.
Kom hem vid 22 och hittade en tom lägenhet och en trött katt, Dennis var tydligen kvar på jobbet. Så jag fick stora sängen för mig själv en stund, tom katten ville vara ute.

Släpade stora väskan med mig på tuben, upplevdes som att man inte har rätt att ta plats. Sorry, men ibland måste man kanske ha mer än en metro i handen, jag försökte göra mig mindre än vad som var möjligt, men lik förbannat så glodde folk på en som om man var från Albanien och precis hade komit hit med en flotte. jag ska ju till stallet, så istället för att ha mina hästluktande kläder på mig så besparade jag mina medresenärer det. Men nästa gång kanske jag inte gör det. Era otacksamma jävlar... Ok, ska medges att jag kanske överdriver en aning här.

Men nu jäklar är det fredag och dags för helg!!! Då ska jag sova minst 8 timmar i sträck...

Inga kommentarer: