tisdag 9 september 2008

Det går fort på internet

Jag la ut en annons på fm igår , och nu knappa 24 timmar senare har jag fått svar så att det räcker och bli över. Tänk vad många som vill bli medryttare på en liten islänning. Ska träffa en ev två tjejer i helgen som ska provrida, får se om personkemin stämmer och om de klarar mina personlighetsprov... =)
Det är ju bra att öva på sin intervjuförmåga.

Igår var det oxå mitt första möte med distriktet Stockholm. Kändes som om jag endast varit borta en vecka, inte 2 år. Dvs det har inte hänt så mycket på den fronten. Samtalsämnet var fortfarande en manifestation som ska gå av stapeln tidigast nästa höst. Dvs 2 år efter att den först började pratas om den. Ibland är ju den sjukgymnastiska yrkeskåren trögare än sirap i tjära. Får se hur det går.
Sen fick vi huxflux veta att de tvar Sjukgymnastens dag igår!!! En internationell dag som hade premiär igår. Vem visste något om det? Ingen, för jag fick minsann inte champange och en klapp på axeln för att jag har valt att utbilda mig till en sån stolt karriärkvinna med medelmåttig lön!!!

Nej, nu ska jag jobba på.

Inga kommentarer: