söndag 19 december 2010

Mysdag i snön

En superhärlig söndag har vi haft, även om vi inte har fått gjort allt som jag hade tänkt. Men vi har haft det väldigt mysigt. Åt sen frukost i lugn och ro. Planerade dagen och piffade lite hemma.
Sen bestämde sig Dennis för att han inte ville köra i det här vädret, så vi tog oss en promenad med barnvagnen till Hemköp, skulle väl ta ca 15 min i vanliga fall, i detta vädret tog det säkert 30 min. Vi pausade på gyllene M:et och käkade en sen lunch. Sen handlade jag massa godsaker inför morgondagens mamma-fika hemma hos mig.
Sen hann vi med bussen hem, sweet att man åker gratis med barnvagn, som nu var fullastad med mat.

Väl hemma fortsatte jag piffa i en väldig fart, det är inte helt osant, man får mer energi av att vara ute och röra på sig. Nu ska jag hänga en tvätt, tredje för helgen. Skönt!

Inga kommentarer: