tisdag 7 december 2010

Day 07 – Your best friend


Jag har ju ingen direkt bästa vän. Har många goda vänner som betyder otroligt mycket för mig allihopa.
Sen har jag min älskade syster som är den som jag alltid kan ringa och som ställer upp till 100%.
Dennis är väl som min bästa vän. Han vet allt om mig och älskar mig ändå! =)

Min kära vän David har under många år hängt med lite som på ett hörn. Det kommer perioder då vi knappt hörs av, men när vi väl ses så känns det som om vi sågs senast igår. Han är en stabil själ med glimten i ögat. Han är en värdefull vän som jag inte vill tappa bort. Hade jag velat ha definitionen bästa vän, så är det nog hans.
I många år hade vi som tradition att alltid ses den 23/12 och vaka in julafton. Vi summerade året som gått och blickade framåt inför kommande år. Åh, jag saknar dessa kvällar. De försvann nån gång, kanske var det jag som drog mig undan, kanske var det David. Men jag bevarar dem i minnet.

Inga kommentarer: