söndag 19 december 2010

Day 19 – Something you regret


Något som jag ångrar.... Hmm, säkerligen en massa saker.
Jag borde ha tagit ett sabbatsår innan gymnasiet.
Jag borde ha pluggat mer i gymnasiet.
Jag borde ha tränat mer under livet.
Jag borde ha njutit mer av livet.
Jag borde ha rest mer, kanske plugga mer utomlands.

Alla dess borden, men inte orkar man älta allt detta. Alla gör missa och alla lever inte som de lär.
Men på det stora hela är det upplevelsen om hur man faktiskt har det, som jag anser räknas. Lev inte i dåtiden, utan passa på att leva nu! Därför passar jag på att pussa ordentligt på Junia och njuta av se små framstegen hon gör varje dag. Nu låter det på riktigt som att hon säger Mamma, utan att fatta vad det betyder.
Underbart att jag har lite mer än 4 månader kvar med henne på heltid!
Njut nu!!!

Inga kommentarer: