måndag 13 december 2010

Day 13 – This week

Denna vecka som jag har framför mig är fylld av härliga evenemang, några måsten och massa mys med familjen.
Mina två sista dagar i Uppsala är ett måste, och de kommer sen följas av en obligatorisk hemtenta som jag ska skriva under julen, inte så kul, men det är sista grejen innan jag har mina 7,5 poäng.

Jag ska iväg på julbord med mitt jobb, det är härligt att få träffa mina goa kollegor. Ha ännu en barnfri eftermiddag, med trevliga aktiviteter.

På bilden syns några av mina kollegor, från en sommarmiddag hemma i Lindas vackra hem.


Idag är det dags för lucia-fika på öppna förskolan. Då ska Junia vara tomtetjej, med luva och röd klänning. Men innan dess en promenad med mina härliga mammakompisar.

Har även sista coachningen kvar, ser verkligen fram emot ännu en timmes upplevelse, lite vemodigt att det är sista gången. Det har gett mig otroligt mycket, öppnat vissa dörrar och fått mig att växa ännu lite mer som människa. Detta är något jag verkligen kan rekommendera.

Inga kommentarer: