onsdag 1 oktober 2008

Trött i huvet men skönt avslappnad

Oh idag var det en hektisk dag på jobbet, trots 2 återbud, så de ska jag nog vara glad för. Jag och min arbetsterapeutkollega var på hembesök hos en 90 årig tanta som var pigg och klar, förrutom en bruten fotled. Men grejjen var att hon hade en vännina där som pratade högt och hela tiden, jag och kollegan var alldeles slut i huvet när vi gick därifrån. Svårt att förklara, man måste nästan ha varit där för att förstå.

Efter mina två vattengympa pass åkte jag bussen in till stan, promenerade lite i det vackra höstfärgade stockholm. Innan jag gick och köpte Dennis födelsedagspresent. Hoppas verkligen att han tycker att den är lika bra som jag tycker den är. Passar honom som handen i handsken.
Lite nervöst är det, speciellt eftersom den ju kostar en hel del... kan inte avslöja här vad det är, eftersom det faktiskt händer nån gång om året att han läser detta.

Nu börjar idol, ska sitta i soffan och njuta med mitt té.
Imorgon är det tjejöl på belgo baren. Nice!

1 kommentar:

Camabo sa...

Du har stavat fel på höst. Ha ha ha! Du kan inte stava! ;-)


Kul med öl imorgon! Fast jag kommer dricka cider. Eller vin.