onsdag 15 oktober 2008

Fortfarande trött och lite småont i huvet, men inte sjuk...

Igår blev det stallet, och det var riktigt trevligt. Jag fick sällskap med mig ut, så jag slapp rida själv i mörkret och fullmånen. Det trista är att det tar sån lång tid att ta sig hem när jag åker kommunalt. 1h och 15 min. Hade gärna sett att det tagit 30 min... (som det gör med bilen)

Väl hemma ställde jag mig och lagade mat, (spaghetti och köttfärssås) och umgicks med Dennis. Innan det var dags att krypa ner och sova. Synd att dygnet inte har 30 timmar...
Då skulle jag sova 10 utav dem och vara aktiv resten.

Idag fick jag med mig Dennis på bussen, mot löftet att ge honom mackor på vägen, vilket jag gjorde. Så han var nöjd och glad. Väl på jobbet inser jag att detta kommer att bli en bra dag! Har två inbokade patienter, resten är bassängtid och telefontid. Har en massa tid att få journaler och annat gjorda. Bara att sätta igång.

Inga kommentarer: