måndag 13 oktober 2008

Sjuk? Trött? Överarbetad?

Min intention idag var att gå på ett spinningpass och sen ett corepass. Istället blev det liggandes under täcket i soffan och kurera mig. Är lite allmänt seg och tror att jag har nån influensa på g.
Huvet bankar, jag känner mig lite febrig. Men det kan ju oxå vara helg-abstinens.
Får se hur jag mår imorgon.
Har inte tid att vara sjuk, ska ju till stallet och fixa till situationen där. Sen är det ju dags att sätta ut annons nr 3, i jakten på medryttare till Frosti. Börjar bli mer och mer akut känns det som. Har inte hört ett ljud från John sen han sa att han skulle dyka upp i söndags kväll kl 21. Nästan så att jag inte vågar ringa och kolla läget...

Nu ska jag krypa ner i sängen och glömma allt vad måsten och annat är, ska bara tänka på min hälsa.

1 kommentar:

Camabo sa...

Mmm... Det är så där det börjar... Innan du vet ordet av så har du två stora entricôter på varsin sida om svalget, hostar så att du spyr, tar nässpray 4 ggr om dagen för att ens kunna andas och hasar långsamt omkring som en gammal gumma eftersom huvudet snurrar så jävla mycket om du rör dig snabbare än en snigel.

Så kommer det bli om du inte genast äter en hel vitlök och dricker 7 l färskpressad apelsinjuice! Skynda dig! ;-)


PS. Jag kan ett recept på Apelsinkyckling med vitlök. Det bästa av två världar alltså. Säg till om du behöver det =)DS