onsdag 22 oktober 2008

Lite tankar om avsked, förhalande och energibrist


Jag tror att jag förhalar detta med försäljningen något... Har tagit bilderna på Frosti, och de blev helt ok. Men jag har inte lagt ut annonsen ännu... Men det kräver lite engagemang och tid, och just det har jag inte haft. Har upplevt livet som lite trist ett tag. Jag jobbar, jag åker till stallet, jag går och tränar, jag lagar mat, jag sover. Och knappt har jag träffat Dennis. Jag behöver en bonusdag då jag får sova ut, gå och mysa hemma, utan att behöva lyfta ett finger. Tror att jag och Dennis ska unna oss en ledig måndag, och det ganska snart. Jag är i behov av att ladda om batterierna. Genast!!!

Men för att återgå till mitt förhalande. Viss börjar jag bli lite gråtmild över tanken att snart kan det bli sista gången jag rider Frosti, och kanske vill dra ut på det... Eller så är det helt enkelt så att jag inte haft tid eller energi.


Och nu ska jag ändå sova. Och ladda mina batterier något, så jag kan ge lite av mig själv till mina patienter imorgon, (appropå det så hade jag nog en av de skummaste patienterna på mitt rum idag, det kräver nog en helt egen berättelse, för att nämna något kan jag säga att han vid ett tillfälle slickade på sina tår...)


God natt!

Inga kommentarer: