måndag 27 oktober 2008

Annons ute mm

Jag tog tag i saken och la ut en annons på Frosti, på två sajter. Hoppas det kommer en drömköpare nu. *håller tummarna*
Han går så himla fint just nu, eller så är det bara jag som förskönar allt kring honom just nu. Believe me, det har gått många tankar i huvet på mig de senaste dagarna. Köpa honom, hyra honom, övertala John att ha kvar honom....

Helgen som gick, så jäkla snabbt som vanligt, var riktigt nice. Fredagen var helkväll i stallet, med lite shopping innan. Hittade 3 par stövlar som jag köpte! =)
Lördagen var träning, fixa hemma och sen iväg på middag till Viby. Smarrig middag och roligt spel med Camilla och Jörgen. Väldigt bra initiativ av er tycker jag! Mer sånt!
På söndagen vaknade vi tidigt och funderade på att gå upp kl 6 (dvs kl 5 eftersom det var vintertid) men vi somnade om till halv 9, (dvs halv 8). Jag satte igång med städningen och skrubbade skåpdörrar, kakel, lister ja alla ytor som man ofta glömmer. Sen pausade jag med en tur till sats och ett core-pass. Sen städning av badrummet och vika in kläder och sortera i tvätten.
Min syrra och hennes sambo skulle komma kl 17 och äta middag och planera ev skidresa tillsammans. Så jag stack till maxi och snabbhandlade, men det gick inte så snabbt eftersom jag råkade ut för avstämning, men som tur var stämde rubb och stubb.

Middagen blev lyckad, med wok med lövbiff och vitkål, kålrot, paprika och matvete.
Efterrätten blev en kladdig chokladmuffin med passionsfrukt. Mättande och smarrig.
Planerandet kom inte så långt, men vi har åtminstone kommit fram till att skippa Alperna. Så nu kanske det blir Riksgränsen, Björkliden eller Trysil. När och vart det får bestämmas senare.
Men jag är lite sugen på Norge, eftersom jag aldrig varit där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar att åka bräda i Trysil, dom har jättebra pister, och ganska schysst offpist kan man kanske också hitta... :)
Kul att hitta din blogg kompis!!