fredag 17 oktober 2008

Höstmys med tjejerna och häst så klart...

Igår var det tjejkväll igen! Smarrig mat på À la crêpe. Åt en galette med kyckling, sweet chili och annanas. Mycket gott. Sen blev det samma efterrätt som i lördags, en crêpe med nutella, vit choklad, vaniljglass och deras hemmalagade jordgubssås. Den är himmelsk god!!! Kan verkligen verkligen rekommendera den. Fullkomligt smälter i munnen.
Till detta drack jag en god loka (dock ingen citronskiva den här gången), eftersom jag kör några vita veckor.
Mysigt att kunna träffa sin kompisar och lägga pengar på god mat.
3 tjejer blev vi iallafall... Camilla, var är du? =) ♥

Idag är det äntligen fredag! Ska till hästaffären med Sara från stallet och ev hennes mamma. Hon är en räddande ängel, ja Sara alltså (hennes mamma vet jag inte, jag vet bara att hon prata non stop), hon ska ta Frosti på söndagså att jag kan få en dag ledigt. Och hon har en egen häst!
Hon verkar kul att umgås med, och jag känner mig både gammal och yngre på samma gång. Tror att hon är runt 18-19 år. Efter att vi länsat plånbäckerna något så ska vi ut och rida. Hoppas att solen håller i sig, jag har för mig att jag skymtat lite solsken genom fönstret.
Det börjar bli dags att byta om och ta mig ner till bilen och ut i friheten.
Ska bli nice med helg, och jag ser fram emot morgondagens träning!!!

Inga kommentarer: