onsdag 8 oktober 2008

Sena kvällar, sega mornar

Igår överraskades Dennis med middag på Dollys saloon av mig. Ett nice ställe med skön atmosfär och god och mycket mat. Dennis kom en timme för tidigt till mötesplatsen och fick fördriva en timme på stan. Sen kom jag och villade ut honom på söder. Väl på götgatan frågade han om vi skulle till Dollys. Han är lite smart ibland! ;-)
Väl inne på Dollys inväntade vi service och blev visade till ett bord. Och vad väntade där om inte Dennis kompisar, de som kunde komma. De satt och gömde sig bakom de stoora menyerna och kikade fram på en mycket förvånad och glad Dennis. Hans min var obetalbar. Tror att Fredde lyckades fånga den på bild.
Tack till Carina, Tomas, Fredde, Jonas och Annica för att ni ville och kunde vara med och fira Dennis.
Maten var supergod, och mättande. Så jag bad tom om doggy bag, jag är inte den som är den, och förresten så var det en hel full matlåda jag fick med mig hem, som de annars bara hade slängt.
Vi kom hem och isäng först vid halv tolv. Så när klockan ringde imorse så var det ett par trötta ögon som inte ville öppnas... Väl på jobbet fick jag i mig kaffe och tog mig igenom förmiddagen.

Ikväll blev det två rygg-pass (som jag ledde) och sen bara hem och slappa framför datorn. Funderar på middag, men då måste jag först städa och plocka i köket.... Nja...

1 kommentar:

Camabo sa...

Ååå! Det låter som om det blev hellyckat! Dennis ska vara jäkligt tacksam för att han har dig till flickvän! Det hoppas jag att du säger till honom ibland? ;-)