måndag 6 oktober 2008

Dennis 33 år

Ikväll firade jag Dennis, dvs han fick sin present redan idag. Eftersom vi inte kommer hinna imorgon bitti och sen ska vi ut och käka imorgon. Så efter den sena middagen fick han först läsa sitt rim och sen fundera en stund. Här är rimmet:
Du är nog i behov av extra plats
så jag besökte en känd webbplats
och fyndade denna makapär
som kan hjälpa dig på traven, ungefär
Det är enbart av kärlek
inte för att du ska bli blek
pga eventuella besvär
detta innebär....
Jag vet, vi många saker har
men den som spar han har...
sina minnen kvar

I paketet låg en extern hårddisk, på 1 TB, (det är en hel del) och jag tror nog att han blev nöjd!!! Han sitter just nu och grejjar med den och planerar alla grejjer han ska låna från sina bröder och polare. =)

Dagens bästa var mitt dubbelpass på SATS, skönt att ha kommit igång igen med träningen.

Inga kommentarer: