fredag 27 februari 2009

Pilates, det börjar lossna

Idag började dagen lite segt, kändes som om det mesta var bakvänt. Bussen var inte i tid, på centralen hamnade jag i fel trappa och fick verkligen fundera över var jag var och hur jag skulle gå. Men det ordnade upp sig. Kom till jobbet och det kändes helt ok till slut. Sen kunde jag gå hem en timme tidigare, vilket alltid är skönt. Särskilt en fredag.

Sen efter jobbet så gick jag och cyklade 2 mil och sen var det en timmes pilates. Det känns som om pilatesen börjar göra sig förstådd.
Kändes bra att ha tränat 4:e dagen den hät veckan och sen kunde jag unna mig lite hemlagade hamburgare. Och lite vin och popcorn till let´s dance.
Men nu funderar jag på att sova snart. Ska ju på centralbadet imorgon och sen vidare med lunch på stan (säger bara lönehelg) och sen middag på gärdet. Borde packa redan nu så det bara är att gå upp och åka iväg.

Inga kommentarer: