lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Igår kväll så somnade jag och Dennis med vin kvar i glasen och jag hade linserna kvar. Vaknade med ett ryck och insåg att kl var 2 på natten och att lördagens DN redan hade kommit. Så var det med det fredags myset. Mat och sen slocknade vi. =)

Jag köre 7,5 km på cykel innan min pilates igår kväll, det var hur skönt som helst. Måste ju köra en kombo av smidighet och kondition.
Idag har jag kört en timmes muskelpass, och det får vara nog med träning för den här veckan. Imorgon ska jag ju på en nice date med Dennis, och ha en extra alla hjärtas dag. Eftersom vi snart ska sätta oss i bilen och sticka till Uppsala för barnkalas.
Men Dennis överraskade mig imorse med röda rosor och croissanter (hur fan det nu stavas) och färskpressad juice till frukosten.

Men nu ska jag en sväng till tvättstugan innan det är dags att göra sig iordning inför kalaset.

Inga kommentarer: