tisdag 3 februari 2009

Helt färdig, men skön känsla i kroppen

Kom precis hem från träningen. Ska ställa mig och laga lite köttfärssås och se om jag kan få lite inspiration och kanske skriva lite mer på cv och personligt brev. Det känns lite mer som om det brinner i knutarna nu. Har inte varit på jobbet idag, så jag vet inte om jag har jobb om mindre än 4 veckor. Så jag måste hålla ögonen öppna. Finns ju inte ett överflöd av jobb. Fick tips om ett vik på 2 månader på Reagera klinikerna, som min fackliga kollega kanske kunde fixa åt mig. Och minsta lilla sjukgymnastjobb är ju bara att tacka och ta emot. Så håll tummarna.

Känns skönt att ha kommit igång med träningen, ser redan nu fram emot min pilates på fredag, hoppas jag får till andningen ordentligt.

Nu ska jag se till att komma igång med middagen. Sen hoppas jag att Dennis snart är hemma så vi kan diskutera om radhuset i Viby. Mäklaren ska ev hjälpa oss med ett lån, eller om vi kan få till det med swedbank. Så kanske blir det Viby ändå. Kanske inte helt illa...

1 kommentar:

Camabo sa...

Vaddå "kanske inte helt illa". Ni ska tacka er lyckliga stjärna om ni får bo i Viby! =P