måndag 2 februari 2009

frustration och lite annat

Nope, fortfarande inget besked om mitt jobb. Så jag ställer in mig på det värsta. Jag skrev ut papper idag som jag ska lämna till a-kassan om jag skulle behöva det.
Imorgon är jag på möte hela dan så då kommer jag inte åt jobbmailen, så tidigast onsdag får jag besked. Ja, det är oerhört enerverande och frustrerande.
Det tar bort all lust och engagemang.

Så jag körde skiten ur mig på spinningen ikväll, och det kändes skönt. Jag dröp av svett och njöt av att veta att det var en halvtimmes coreträning kvar efteråt. Så där fick jag ur mig lite agressioner och annat.

Sen hem och laga mat, blev sprödbakad torsk, bulgur och broccoli. Inte helt fel.
Sen är det så skönt att vara hemma just nu, eftersom jag och Dennis städade hela kvällen igår. Så det luktar fräscht och ser snyggt ut hemma. Vi har en tendens att stöka ner snabbt och mycket. Men nu ska vi se till att verkligen hålla efter.

Igår var vi på visningen i Viby. En trevlig radhusliknande lägenhet som ligger helt ok kommunikationsmässigt och med skyddat läge. Så kanske ger vi oss in i budgivningen imorgon. Känns lite nervöst. För tänk om vi får det, och ska flytta... Hilfe vad spännande.
Sen är det lite mer intressanta objekt som ligger ute som vi ska kolla på. Men det känns lite som om vi är på g.

Till helgen blir det kanske Romme. Men jag är inte helt säker på att jag vill följa med. Alla andra som åker är ju grymma på att åka bräda och skidor, så risken är stor att jag inte får nåt sällskap, och jag känner ju mig själv, sällskapet är ju halva nöjet. Men det skulle vara nice att åka iväg och få prova hur mina fötter känns på brädan nu när jag skaffat inläggen. Men jag ska fundera på saken.
Är det nån som vill följa med som mitt sällskap? Slå mig en signal isåfall. =)
Kostar 300 kr för ett liftkort och vi har plats i bilen.

1 kommentar:

Edtiaflicka sa...

KUL att du bloggar hade jag ingen aning om! Nu ska jag börja följa dig!

Kram Ida