onsdag 11 februari 2009

skönt trött

Så, nu var träningspasset över. Och det var helt ok, jag kunde ju korrigera lite så att det blev tyngre, eftersom det bara fanns plats på baspasset. Sen fick jag "låtsas" vara nybörjare. För i början av de flesta pass jag går på så frågar ledaren om det är någon som är där för första gången. Så nu när ledaren fråga om det är någon där sä räcker jag upp handen, men hon menade om någpn var på vattengympa för första gången någonsin... Hehe, så efter passet fick jag beröm för att jag verkligen hängde med bra. Tack för det! =)
Borde ju kunna det här eftersom jag tom är utbildad vatteninstruktör.

Nu står middagen i ugnen och jag kollar på "semester svenskar" på tv. Magen kurrar, men det blir till att vänta lite till.
Dennis är ute och ölar med nån gammal kompis, så det är singelmiddag ändå, så då kan det ju var ok om det blir kl 21.15. =)

Inga kommentarer: