tisdag 24 februari 2009

Husköp?

Nu har vi varit på den andra husvisningen. Och fick reda på att det finns 15 som är intresserade av en eventuell budgivning. Så! Ja men då ger vi oss in i leken, och den som ger sig in i leken får leken tåla.
Jag kände åtminstone igen 4-5 av paren som var på dagens visning och även idag stannade folk lääääänge och kolla ordentligt på alla skrymslen och vrår.
Men vi har ju bestämt oss för att det är vårt hus (ok, det kanske alla har) så nu avvaktar vi bara mäklarens samtal. Må bäste par vinna!

Nåja, det är inte på blodigt allvar, men visst känns huset nice och visst skulle vi trivas som fina fisken, och visst skulle jag bli en aningens besviken om vi måste dra oss ur. Det kommer fler hus, men det har jag sagt ett tag nu...
ok, ska sluta tjata och tjata och tjata.

Det blev ingen träning idag. Känns inte bra, med en halv semla i kroppen OCH McDonalds till middag, trots minimorötter istället för pommes. Så imorgon blir det till att cykla och vattengympa.

Lillkissen blev kastrerad i måndags, och går numera runt med en tratt på huvet. Stackaren. Ibland faller balansen totalt och en liten kullerbytta inträffar. Särskilt söt är hon när hon ska tvätta sig själv och slickar på tratten i tron om att det kanske är bakbenet. =)

NU är det dags att sova, tror att det kommer bli en lite spännande dag imorgon.

1 kommentar:

Camabo sa...

Oooooo! Spännande! Jag håller alla tummar jag har! Heja heja heja! Klart ni ska ha huset! Var det det som låg i Kvarnskogen?