lördag 7 februari 2009

Student igen

Jag läser en kurs på halvfart, inom Äldres hälsa. Just eftersom det är äldre patienter jag framförallt jobbar med, så är det ju bra. Sen är det lite kul att vara student igen. Särskilt eftersom jag har fått ett mecenatkort, så nu måste jag hitta på en massa saker som är kul och billigt att göra som student. Några förslag?

Jag har precis skrivit klart på den första studieuppgiften. Och jag erkänner, jag la inte ner allt för mycket tid på den... Men den är gjord och inskickad, och särskilt svår va den inte heller. Så nu har jag hela dan på mig att göra ingenting. Jag funderar på att krypa ner under täcket igen... Fast jag sov ju säkert 11 timmar i natt... Men lite trött är jag fortfarande...
Dennis är på jobbet och fixar nåt viktigt.

Nej, det blir nog sängen och en bra bok.

Inga kommentarer: