torsdag 26 februari 2009

Inget hus, inga pengar, men lite bättre flås.


Nej det blev inget husköp idag. Priset var uppe i 2 550 000 kr, då sa vi tack och hej till det och är nu redo inför nästa visning. Inget intressant ute just nu. Så vi får vänta och se vad som dyker upp.
Tur att man gillar att gå på visningar.

Idag tog jag en reunion med min kompis Sarah efter jobbet, en grekisk middag och sen en biltur till Tyresö i snöovädret. Kul att få prata ikapp sig, även om det var lite trist att se att min rockgudinna inte är helt sig själv. Hoppas verkligen att hon lyssnade på mina råd och tar tag i sin situation.
Efter att hon släppt av mig hemma så kände jag att jag varit jäkligt seg idag och inte gått så mycket, så jag tog mig genast i kragen och gick till gymmet och cyklade 1,5 mil. Vilket idag kändes väldigt tungt, men oj vad det är skönt efteråt.
Imorgon är det dags för pilates och sedan blir det nog lite cykel igen. Bra för flåset.

På lördag blir det en mysig tjejdag med frukost och bad på centralbadet, ev får jag lite träning där med, finns ju motionscyklar. =)
sen blir det lunch och shopping på stan och sen middag på gärdet innan ev utgång. Men då tror jag att det är dags för panka Hanna att ta sig hemåt.
Fick lite drygt 4000 kr mindre den här månaden pga tjänsteledigt utan lön för kurs och fackligt möte. Så det känns inte så lyckat inför den här månadens semester.
Sen är det ju så att jag fortfarande inte fått ett öre av mitt jobb för min arbetsskada. Vilket jag kämpar mig blå för. Men efter lite påtryckning (igen) så skickade nog min chef in pappren idag. Så nu håller jag tummarna.

Nu ska jag sova. Dennis står och leker rockstjärna med sin nya leksak, guitarr hero. =)

Inga kommentarer: