måndag 12 januari 2009

Tristess

Måndag igen. En helt ny och underbar vecka att se fram emot.
Kvällen kommer att bli lite hektisk. Vi ska till banken kl 17 för att diskutera lån och räntor.
Sen till min moster för att agera datahjälp, sen hämta mamma från jobbet. Sen hem till mina föräldrar och få mat i oss. Sen hem och börja planera för tisdagen.

Ibland känner jag att mitt liv är trist. Håller ni med?
Det är jobb, helg, jobb, helg, jobb, helg, jobb helg osv...
Hur kul är det att läsa om i en blogg. Så vad sjutton ska jag hitta på?

1 kommentar:

Camabo sa...

Men hallå! Läser du ens din egen blogg???

Det är ju bara middag där och där med dem och dem, fika hit och dit, hem till den och den, muséum, torsdagsöl, restaurangbesök typ varje dag. Du träffar ju folk hela tiden!

När jag väl blir så pass frisk att jag orkar tänka klart (ja, jag är sjuk igen) så ska jag skriva om hur mitt liv ser ut just nu.