söndag 25 januari 2009

Inget Finland men jag är öppen för andra förslag.

Nej, det blev inget Finland. Jag var inte beredd att med så kort varsel och med så stor osäkerhet betala över 3000 kr för att åka till en intervju och utbildning i Finland. Så jag blev kvar hemma, med den kvarstående osäkerheten om mitt jobb här i Stockholm. Men det känns åtminstone bra att jag fått igång mitt jobbsökande igen. Så jag tror nog att det löser sig på något sätt.
Men på onsdag måste jag få besked om mitt vikariat förlängs, och det känns onekligen lite jobbigt.

Helgen har varit nice, som vanligt. I fredags blev det middag och lets dance med Helena och Ia på gärdet. Sen träning på lördagen, och Dennis hängde på och provtränade muskelpasset.
Sen spenderade vi en massa tid och pengar (Dennis iallafall) på Forum. Där vi köpte nya kläder till Dennis.
Sen blev det en tidig kväll med en bra bok, sista delen i en trilogi av Denise Mina.
Idag har vi varit på visning i Viby, ett jäkligt snyggt radhus, men tyvärr är det för dyrt för oss, men det är alltid lika kul att titta.
Lunch fick vi hos mina föräldrar tillsammans med Maria och Peter. Smarrig fisksoppa som vi tom fick med oss hem. Vi kollade in dryga 900 bilder från Maria och Peters semester i Malaysia och Thailand. Blev inte alls sugen på att åka dit... Jo självklart, men ffa blev jag sugen på semester.

Ska nog ta mig isäng nu, fundera lite mer på min framtid och försöka få lite sömn inför morgondagen. Tror nog att jag kommer få en hel del frågot på jobbet ang Finland och allt vad det innebar...

Inga kommentarer: