torsdag 1 januari 2009

Nyåret

Ok Camilla, som du vill - här kommer ett sammandrag om nyårsafton 2008.
Dennis och jag blev försenade, ffa pga att busschauffören vägrade stanna vid stationen och sen att vi gick vilse i villaområdet.
Men när vi v'l kom fram så var det väldigt trevligt.
Massvis med goda för-förrätter, förrätt och vamrätt. Och eftersom det var en fest hos Kim och Fredrik så var det rikligt med alkohol. Så det var en blöt kväll, blötare än vi trodde/planerat, eftersom vi "bara" var 3 par. Men inga kan festa som vi. Stackars Dennis var bakis ända in på fredagen, dvs dagen efter dagen efter. =)
Självklart innehöll kvällen sing star! Alltid kul ,men det väcker ju lite känslor så vissa blev lite putta, men jag tror nog att det är löst nu.
Närmare halv fyra kröp jag och Dennis i säng, efter varsin dubbel resorb. Redo att vakna upp till det nya året!
Inga nyårslöften det här året heller. Så jag har inge att bryta, känns skönt att ha ryggen fri.

1 kommentar:

Camabo sa...

Inga löften? Hrm... det är inte vad jag hört. Jag har hört att du och Dennis lovade både det ena och det andra ;-)