lördag 3 januari 2009

Linköping

Vi stack ner till svärmor i Linköping 2 dagar. Fick se hur de bor, de har ju "bara" bott där sen i april, men bättre sent än aldrig. =)
Stort och luftigt var det.
Idag promenderade vi i Linköping och gick in i alla second hand butiker vi hittade. Jag föll handlöst för en blå/turkos bordslampa från kanske 60-talet. 55 kr kostade den och skulle passa perfekt i ett fönster här hemma.
Tyvärr så var det inte riktigt min dag idag, för så fort vi kommit hem så föll den i golvet och gick i 10 bitar. Satan i gatan vad jag blev förbannad. Så nu försöker jag surfa runt på jakt efter en liknande. För den var så jäkla snygg...

Just nu sitter jag och kollar på en actionrulle med Jackie Chan som säkert inte är värd att lägga tiden på, men eftersom jag sov middag i bilen upp från Linkan så är jag relativt pigg. Så why not!

Inga kommentarer: