tisdag 11 augusti 2009

Träningen går sakta framåt

Igår jobbade jag min första dag efter semestern, gick förvånansvärt bra. Träffade den nya kollegan som verkar trevlig och lätt att ha att göra med.
Ingen jättelugn start i arbetstempot, hade nybesök och lite gamla godingar.
På kvällen bokade jag hurtigt in mig på spinning och core, så pass sent att jag inte kunde boka av mig. Och det blev tufft, men jäkligt skönt efteråt.

Idag har det inte blivit någon träning. Jag mötte upp Dennis efter jobbet så gick vi till juristen och ordnade med papper innan vår flytt. Dyrt men klokt.
Sen blev det sushi på hornsgatan. Efter det gick vi omkring och glodde på folk och lite i butiker (men alldeles för lite shopping för mig). Vi hamnade på en mysig krog på en bakgata, Söders hjärta hette den, en trevlig bar med lagom mkt stammisar och inte känsla av a-lagshak.

Träningsväskan är packad och jag är laddad inför morgondagens träning. Ska prova på Sats i sumpan för första gången. Beach 2010, det ser hyfsat ut just nu.

Inga kommentarer: