fredag 7 augusti 2009

Möja och nya tag i träningen

I onsdags blev det en tur med Cinderella I till Möja t/r med David och Angelica.
God mat och vacker utsikt över stockholms skärgård. Servicen var ju lite si och så, men det inbjöd ju till en hel del goda skratt. =)





Vi klev av båten i Nacka strand och fortsatte kvällen hemma hos oss. Vi invigde min nya vattenpipa (inköpt i Turkiet). D&A är nattdjur, så när de är med i bilden så blir det sällan läggdags innan morgonen gryr, och inte var det annorlunda den här gången. Klockan var närmare halv fem när de gav sig av hemåt. Men trevligt var det.
Sov lite längre än vanligt dagen efter.





Nu är jag snart redo för ett spinningpass. Var ju ett bra tag sedan jag var på SATS, så det är verkligen på tiden. Kommer försöka att köra skiten ur mig. Behöver komma i något bättre form än jag är i nu, ffa efter massa god mat under semestern.
Beach 2010 nu kör vi, vem är på?

1 kommentar:

Camabo sa...

Jag är på! Men jag kommer att köra på gör-ingenting-och-ät-vad-du-vill-metoden som även kallas "att amma" =P