lördag 29 augusti 2009

Storstädning

Storstädning var på schemat, men istället blev det en massa packande av flyttkartonger. Både jag och Dennis kom igång ordentligt och packade låda efter låda. Men det var ju meningen att vi skulle städa inför vår visning på tisdag. Men de får se en massa kartonger istället, då kan vi ju dölja en stor yta av golvet.



Nu sitter jag i soffan och dricker rosévin. Jag önskar att det vore den 26 september redan nu och att flyttlasset ska gå NU. Vill bara ha det gjort och få känna lyckan av x antal fler kvm och få planera och inspireras till ett annat hem.



Imorgon ska jag få se det nya hemmet som min kursare Susanne ska flytta till, ska hjälpa till att bära lite kartonger och ev montera lite möbler. Sen rycker hon in och hjälper oss en stund på vår flyttdag. Tjänster och gentjänster.

Inga kommentarer: