torsdag 13 augusti 2009

renlevnad i en vecka eller så....

Det blev träning på Sats i sumpan i onsdags. Styrketränade med Dennis, vilket gick förvånansvärt bra. Även om jag mkt hellre går på pass, det är snabbare och mer strukturerat. Sen tog det så lång tid att träna i enstaka maskiner med en massa reps. Men men, det ger väl resultat hoppas jag. Är ju inne på träningsbiten nu inför beach 2010, men maten är det lite svårare med. Orkar inte med en massa dieter, pulver och tjaffs. Vill kunna äta det mesta, men kanske lite mindre portioner. Så jag kör på det.
Och sen är det ju det där med vin, öl och drinkar... Ska skära ner på det, så en dag 2 ggr i månaden får jag dricka alkohol, from nu. Så det blir nu på bröllopet på lördag och sen på släktträffen på söndag. Sen är det inte fritt fram förrän i september.
Och måttligt ska det vara.
Herre jösses hur ska jag klara detta. (låter nästan som om det är beroende varning när man läser detta, men no worries där inte).

Regnet fullkomligt öser ner här utanför nu, och jag borde verkligen ta tag i matlagningen nu innan jag ska storstäda här hemma. Stor släktträff här hemma på söndag. Hoppas bara att man orkar med det efter ett bröllop kvällen innan. Planering? Ja visst, bara lite tight om tid inför flytten, så det fick bli samma helg.
Tips på buffé mat?

Nu jäklar ska jag ge mig på laxen.

1 kommentar:

Camabo sa...

Choppa upp en himla massa grönsaker och smaskiga tillbehör så får folk blanda sin egen sallad. Det passar ju bra med ditt nya renlevnadsliv =)