onsdag 19 november 2008

Strandsatt

Sitter hemma i soffan och tycker synd om mig själv. Kan ju inte ta mig någonstans, kan ju knappt komma ut och få frisk luft. Tror att jag skulle behöva det. Men känner att så fort jag tar mig någonstans, på kryckor, så gör det ont i tån efteråt.

Ska ta hissen upp till grannen lite senare, han ska få uppvisa magin hos sina magneter, se om min tå kan bli frisk snabbare. Jag upplevde en viss förbättring av smärtan igår med lite choklad... =)
Men jag ser ffa fram emot att lämna lägenheten för en stund.

Efter att i måndags fått utstå skriken från skitungarna på förskolan här på gården önskada jag mig inget annat än regn till tisdagen. Och jag fick det spöregn och storm. Men... skitungarna är tydligen ute i alla väder. Men idag tror jag att de är på utflykt, eller så har jag vant mig vid oljudet.

Ska snart ta mig en tallrik gröt och sen avnjuta lite musik, tror jag satsar på Joshua Radin, fick tipset igår på Ellen, tur att jag får kolla på lite tv nu när jag inte kan ta mig någonstans.

Inga kommentarer: