fredag 28 november 2008

Lite stackars mig tänk just nu

Igår kväll lämnade jag lägenheten och satt och käkade med mina härliga kompisar. Fick mig att bli lite mer förkyld och febrig (hoppas jag inte smittade er... sorry) men lite friare och ändå piggare. Så pass pigg att jag satte upp julgardiner och plockade fram adventsljustakarna.

Men idag är jag seg, seg, seg... Alldeles för täppt i näsan, men tack vare nässpray så kan jag ju andas en aning.
Men idag ska jag inte lämna lägenheten. Inte belasta tån och inte utmana min feber.
Ska lyssna på en talbok om att få "personal power". Sen dricka lite glögg och mumsa på pepparkakor. Men snart är det dags att jag får min första lussebulle. =)

Ska även söka Stockholm runt efter en kattunge, en hane. Det är tydligen poppis just nu att köpa katt, för alla annonser blir borttagna omedelbums. Så vi får se om Ada får sällskap eller om det rinner ut i sanden (igen).
Men nu är det dags för fukost.

1 kommentar:

Camabo sa...

Jag har hittat http://starkare.nu/index.asp appropå personal power. Skitbra kille! Men om man inte varit på nån av hans föreläsningar (som jag var på vår fortbildningsdag på jobbet) så kanske det inte ger riktigt samma intryck =)

Du ska se till att bli FRISK nu!! Jag vill inte att du ligger hemma och snorar imorgon när du ska på glöggmys hit! Jag har bakat en massa lussebullar till dig jö!