måndag 2 mars 2009

Mycket att göra, så lite tid

Idag kände jag inte för att träna, men gjorde det ändå. =)
Jag lurade ut en kollega innan lunchen och gick en halvtimmes promenad. Väldigt skönt att komma ut mitt på dagen.
Sen blev det även spinning och core. Nu känns det mycket bättre, även om jag får en jävla hunger efteråt. Och handlat har vi inte gjort på över en vecka.
Dennis är på jobbet och ska ev jobba hela natten, det är mucho viktiga grejjor på g. Stackaren!

Själv sitter jag i soffan, glor på tv och funderar på att sova, eftersom det inte blev så många timmar inatt.
Men egentligen borde jag nog plugga lite till kursen på torsdag-fredag.
Sen borde jag nog tacka nej till saker nu, det börjar hopa sig och jag får så jäkla lite tid till att jobba. Det är kurser hela tiden och snart är det semester.

Men nu, nu är det te dags. Lyckades hitta min favvo sort på Sabis fältan i lördags, orange jaïpur. Smarrigt.

Inga kommentarer: