torsdag 12 mars 2009

Bowling och snart Yasuragi.

Jag ställde upp i landstingsmästerskapet i bowling nu under kvällen. Och tur var väl det. Så att de andra i mitt lag slapp vara sämst... =)
Jag fick ca 100 poäng mindre än de 3 andra i mitt lag.
Men jag slog 4 strikar. Och det var riktigt kul att spela. Vi körde 4 serier på raken, och betalade inte en krona. Det var lite lyxigt.
Nu sitter jag hemma i köket och funderar på att stänga ner för dagen.
Har gått i ett hela dagen, massa patienter, massa strul och nya direktiv för jobbet. Ibland kan man undra om det verkligen är människor man jobbar med, ledningen verkar ju tro att det är pengautsöndrande maskiner vi arbetar med.

Imorgon blir det Yasuragi. Så himla skönt. Har verkligen sett fram emot det. Bad, avkoppling och trevligt sällskap.

1 kommentar:

Camabo sa...

Jag vill läsa om hur det var på Yasuragin!!