tisdag 26 juni 2007

Hemkommun-besök


Idag hann jag med arbetsförmedlingen, som är lika bra som vilken annan svensk myndighet som helst. Att få hjälp första gången av staten i form av pengar, det är ju helt omöjligt. Men det är inte pengarna jag vill ha utan ett jobb. Så ge mig ett jobb nu!!!
Sen tog jag vägen via mina föräldrar och fick sommarens bästa lunch, grillad lax med färskpotatis och citronsås. Såklart med jordgubbar till efterrätt.
Sen åkte jag till mamma Camilla och kikade på lilla Armika, som blivit nån centimeter större. Det roligaste med besöket var att Asrael, som varit på rymmen i 3 månader, hade hittat hem! Total lycka! Bilden är på en cool katt som leker med ett kamerasnöre, snodde den från aftonbladet, men den är så schysst!
Nu blir det pasta carbonara och sen allsången. Tjipp tjipp!

Inga kommentarer: