torsdag 28 juni 2007

Arbetsdag

Jobbade idag! Men först gick jag upp 3 timmar tidigare för att käka frukost med sambon för att se till att han kom iväg ordentligt till jobbet. Sen sov jag vidare. =)
Sen jobb mellan 11 och 16.30. Sen fick jag stressa iväg till Rosenlunds sjukhus där jag blev invald i en styrelse, bland andra vuxna sjukgymnaster!!! Ok, skillnaden är den att de faktiskt har jobb. Men det resulterade i att jag fick ett än större kontaktnät och det kan ju leda till jobb! Om jag har tur.
Kvällen blev rolig då vi skjutsade hem mina lite överförfriskade föräldrar från deras äventyr på Mariehamn. Säger bara gratis vin...

Sen blev det matlagning för ett helt kompani. På lördag är det dags för middag med svärfar och hans familj. Då gäller det att ha mat och tårta!

Nu ska jag gå ner i garaget och hämta mina utbildningsintyg. Idag är nämligen dagen då jag officiellt är färdigutbildad! Har fått mina poäng och är klar att ansöka om min legitimation! Woho!

Inga kommentarer: