tisdag 19 juni 2007

Bekantskaper

Idag var en dag fylld med återupptagna kontakter.
Jag började med att ha Niina på lunch hos mig, så kul att stolt få visa upp sin fina lägenhet med det fina läget. Vi åt lunch ute på uteplatsen i solen och myste med måsarna som enda sällskap. Livet fortsätter och är så mysigt, bara för att det är sommar.
Sedan var det dags för dagens andra gäst, min fd inneboende Johanna tog sig en cykeltur hit och åt middag med mig och Dennis. Lax, romsås och vitt vin. Härligt och sommrigt. Såklart var det färskpotatis till. Sen jordgubbar och glass.
Sen hörde Raman av sig på nätet och vi pratade en stund. Känns bra att behålla kontakten med gammla och nya bekantskaper.
Sen är dagens nyhet att Rapsody, min käre vän Annas häst ska bli mamma. Så härligt! Grattis!

Inga kommentarer: