torsdag 8 april 2010

Idag sparkas det rejält i magen, det gör ju faktiskt rejält ont stundtals. Och lite alien-feeling är det ju. Men snart kommer väl ljuset i tunneln.
Har 6 arbetsdagar kvar, så det är ju bara till att bita ihop och se tiden an.
Sen ska jag vila upp mig, ordentligt.

Imorgon blir det profylax-kurs på kvällen, ser lite fram emot att se vad det egentligen innebär. Och på söndag är det dags för en rejäl skrattportion (hoppas jag), då ska vi på Jonas Gardell. =)

Igår kväll hade vi Hasse över på middag, lika roligt som alltid. Kvällen avslutades dock lite mindre rolig, och ffa kostsamt för Hasse. Han skulle köra sin lilla Skoda hem och kom inte längre än att han skulle vända bilen efter ett par meter. Han får bara in backen i växellådan. Vi kommer och inspekterar och växelspaken är lika sladdrig som om den vore i ett smörpaket. Hela paketet har rasat ur. Så det blev bärgare för hela slanten. =(
Så kvällen blev en aningens längre än väntat och kudden fick inte sällskap förrän strax innan tolv. Så dagen idag har gått lite i trötthetens tecken. Även om den har gått relativt fort, har ju haft saker att göra i ett.
Men nu ropar kudden efter mig, och kanske blir magen lugnare om jag lägger mig i horisontal läge?

1 kommentar:

Anna sa...

Halloj!
Åh vad mysigt det låter med bebissparkar i magen. Sen saknar man faktiskt magen lite :-)
Syns på lördag :-)
kraaaaam