måndag 15 mars 2010

Trasigt fönster och måttligt förbannad.


Natten mot lördagen kastade några jävla skitungar (troligen) in en isklump genom vårt fönster i ytterdörren. Jag var ensam hemma och blev nog ganska livrädd, inte så trevligt att vakna av dunsar och skärvor som faller mot golvet. Men nu var det ju bara ett pojkstreck, men ett jäkligt dyrt nattligt äventyr. Självrisken är på 1500, tack för det era jäkla svin.

Imorgon kommer glasmästare hit och byter till något bättre glas och ger oss en snyggare ytterdörr än i nuläget.
Sen hoppas jag att vi slipper fler såna incidenter.

Nu ser jag fram emot helgens vistelse på spa!!! Kan verkligen känna mig förtjänt av det. Ligga och slappa i varmbassäng och bara njuta av ledighet och stillhet. Åh kan det inte bli fredag redan...

Nu dags för en sen middag och sen ska jag täcka golv i sovrummet, för imorgon börjar spacklandet. =) =) =)

1 kommentar:

Anna sa...

Halloj!
Åh vilken mysig "gravidfigur" du har i din blogg :-)
Kul att barnvagnen är beställd, vi har en emmaljunga och är väldigt nöjda med den.
Värdelöst med snorungar som kastat sönder rutan!!!
Ser fram emot att träffas snart!
kram