torsdag 31 juli 2008

Varför är jag så korkad. Jag kan ju för f*n inte säga nej. Hur svårt ska det vara.
Jag sa ja till två "akut" patienter, mest för att stilla mitt dåliga samvete att det var så luftigt på mitt schema imorgon. Men hur kul är det att kl 8.00 dagen efter personal"festen" ha en kille som (troligen) går på anabola? Han lät arg på telefonen och ändå desperat och liten. Hoppas jag kan hjälpa honom, lite...
Lunchen var ätbar men knappt, kebabsallad med lök och isbergssallad och lite pfeferoni. Sitter nu och tuggar tuggummi frenetiskt och försöker få bort den äckliga smaken.

2 kommentarer:

Camabo sa...

Är du så upptagen och viktig att du inte hinner skriva rubriker till dina inlägg? ;-) Vad tycker du om Hellys idé till talet förresten?

Camabo sa...

Hmm... det lät kanske lite snorkigt det där. Så jag vill bara framhäva smilyn lite extra :-D