måndag 28 juli 2008

Helgen som passerade

Som jag tidigare skrev så var det möhippa i helgen.
Annars så passade jag på att klippa mig i fredags och lägga i lite mer blont i håret, lagom nu till sommaren.
Sen i söndags så stack jag och Dennis ut med bilen till Boo och la oss i gräset vid havet och åt lunch och solade och vissa av oss badade (nej inte jag, orkade inte med alla skrikande barn)
På kvällen stack vi till kista och letade kläder och skor till bröllopet. Jag hittade ett par skor från vagabond som jag nog ska ha, de kostade 140 kr på rean, som hittat.
Besöket på twilfit blev dyrare, där hittade jag en underklänning (ett måste när klänningen är tunn) och en matchande behå, samt lite kläder på rean... Vaddå ska man spara pengar till semestern??? Men jag blir ju glad av shopping.

Inför bröllopet saknar jag nu den bruna färgen, men den hoppas jag få till på någon ö i medelhavet.

Idag gick jag in på min sista vecka i Örebro. Så nu kommer jag sluta gnälla och återigen bli en glad och positiv människa igen... hehe
Det känns toppen att det är slut på detta snart, har inte allt för många patienter den här veckan, men ser fram emot en hel del pappersarbete. Men nu tror jag att jag går och fikar istället för att sitta här.

1 kommentar:

Camabo sa...

Jörgen mumlade nåt om att gå på en promenad. Hur fan kan man få för sig en sån idé i den här jävla helveteshettan??? Jag knäade honom i magen och hoppade på hans huvud. Så dåligt tyckte jag att det förslaget var.

Primalskriket funkade ju tydligen eftersom jag gick obesegrad genom hela turneringen! YES! Boyakasha!